Verzenden & Retourneren

Bestellen in de webshop is eenvoudig. Ga naar het item van jouw keuze en kies de juiste maat. Tijdens het plaatsen van de bestelling is er de optie om gegevens zoals de binnenbeenlengte in te vullen, het artikel wordt dan meteen aangepast op jou lengte. Het gewenste item wordt in de winkelmand geplaatst en vervolgens volgt het proces van de bestelling afronden door het invullen van jouw gegevens en de betaling. Wanneer de items in de winkelmand zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de webshop bijgewerkt.

Na het plaatsen van de bestelling ontvang je automatisch een e-mail met daarin de bevestiging van je order. Let op: per item kunnen de levertijden verschillen! De levertijden staan altijd bij het product zelf aangegeven. Dit komt omdat het kledingstuk speciaal voor jou wordt gemaakt op het moment dat je het bestelt. Zodra jouw pakketje is ingepakt, ontvang je een e-mail met hierin jouw Track & Trace-code inclusief het verwachte bezorgmoment. Mocht het verwachte bezorgmoment niet schikken, kan je deze aanpassen via de link in de mail.

FAQ

Jazeker! Tijdens het betaalproces kunt u als verzendoptie “afhalen” kiezen. U kunt dan uw bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen ophalen op: 

Hazepad 10
5721 DC, Asten 
Nederland

Ja dat kan! Tijdens het afrekenen krijgt u een keuze menu, waarbij u ook een PostNL punt bij u in de buurt kunt selecteren. 

Onze excuses. Heeft u een beschadigd of verkeerd item ontvangen, neem dan contact met ons op via de chat of stuur een mailtje naar info@zardie.nl. Wij zorgen dan voor een passende oplossing. 

Tijdens het bestellen staat er op de productpagina aangegeven of u het artikel mag retourneren of niet. Vindt u niks staan, dan mag u het artikel gewoon retourneren. 

Let op: kleding dat op maat gemaakt is mag nooit geretourneerd worden! 

Ja dat kan! De retourkosten zijn wel voor eigen rekening of u kunt het artikel kostenloos afleveren. Neem contact met ons op via info@zardie.nl en u krijgt dan meer informatie over het omruilen op locatie. 

U kunt ons bereiken via: 

  • De chatfunctie op de webshop
  • Telefonisch: +31 6 31498390 (op werkdagen tussen 11:00-17:00)
  • Via de mail: info@zardie.nl

Retourneren

Toch niet helemaal wat je van het item had verwacht? Je kunt bij ons binnen 14 dagen na ontvangst jouw bestelling (gedeeltelijk) retour sturen. 

LET OP! Kleding wat opmaat is gemaakt kan niet worden geretourneerd. Heb je een kledingstuk besteld en meteen verzocht om bijv. de broek korter te maken dan kan deze niet meer retour. Ben je toch niet tevreden over het product mag je altijd een mail sturen naar info@zardie.nl en wordt er gezocht naar een passende oplossing.

Start de retourorder met het e-mailadres waarmee besteld is en je bestelnummer. Het bestelnummer begint met een ‘#’ en bestaat uit 5 cijfers. Selecteer de retourreden en kies eventueel direct voor een maatomruiling. Vervolgens kies je de gewenste vervoerder en wordt de betaling voor het retourlabel in gang gezet. Indien je hebt gekozen voor de ophaalservice, ontvang je hier van DHL of UPS bericht over. Bij deze optie hoeft het retourlabel niet geprint te worden. Bij de andere opties is het wel van belang dat het retourlabel geprint wordt en op doos geplakt wordt. Originele verpakking weer retour sturen?

Niet helemaal duidelijk of heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op via het emailadres info@zardie.nl of stuur een berichtje naar +31 631498390

Vraag bij het retourneren van jouw item(s) altijd om verzendbewijs met een Track & Trace-code en bewaar deze goed! Zonder deze code kunnen wij niks voor je doen, in geval van verlies door het verzendbedrijf.

Retourvoorwaarden

Item(s) dienen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd te worden.

Het te retourneren item dient ongedragen te zijn.

Het te retourneren item moet voorzien zijn van het aangehechte label en verpakt worden in de originele verpakking.

Het te retourneren item bevat geen gebruikssporen.

Het te retourneren item is niet op maatgemaakt (korter gemaakt, smaller etc).

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. We kunnen het geretourneerde item niet verwerken en de terugbetaling zal niet in gang gezet worden. Als je het geretourneerde item weer terug wilt ontvangen, dien je dit aan te geven en ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Terugbetaling

Via de Track & Track-code kun je volgen of jouw retourzending is aangekomen. Na ontvangst van een retourzending wordt binnen 14 dagen jouw retourzending verwerkt en zal de terugbetaling in werking gezet worden. Hierover ontvang je automatisch een e-mail met daarin verdere informatie over de terugbetaling. 

Bewaar altijd de Track & Trace-code van jouw retourzending. Zonder deze code kunnen wij niks voor je doen, in geval van verlies door het verzendbedrijf. Zonder ordernummer of naam is een retour verwerken niet mogelijk, dus vermeld dit goed op het retourformulier of een los papiertje. Als de retourzending naar het onjuiste retouradres verzonden wordt, loopt het retourproces vertraging op.

Winkelwagen
×